بازار ۱.۹ میلیارد دلاری مدیریت درد رشته دامپزشکی تا سال ۲۰۲۶ میلادی

بازار ۱.۹ میلیارد دلاری مدیریت درد رشته دامپزشکی تا سال ۲۰۲۶ میلادی

0 دیدگاه 28 فروردین 1400 چاپ خبر بازدید: 665
بازار ۱.۹ میلیارد دلاری مدیریت درد رشته دامپزشکی تا سال ۲۰۲۶ میلادی
مفسرین بر این باورند که بازار مدیریت درد در رشته دامپزشکی تا سال ۲۰۲۶ میلادی به بیش از یک میلیارد و نهصد میلیون دلار برسد.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک" ، ارزیابی های قبلی صورت پذیرفته حاکی از آن دارد که طی سال ۲۰۲۰ میلادی ، این بازار یک میلیارد و یکصد و نود و هفت میلیون دلار ارزش ایجاد نموده است و با ثبت CAGR نزدیک به ۶.۵ درصدی تا سال ۲۰۲۶ به رقم ذکر شده فوق خواهد رسید.
شیوع جهانی بیماری COVID-19 بر کلیه صنایع ، از جمله تولید داروهای کاهش دهنده درد دامپزشکی تأثیر گذاشته است. 
تحقیقات صورت پذیرفته موید این موضوع می باشد که شیوع بالای بیماری های التهابی و دردناک در جمعیت حیوانات از جمله عوامل مهم محرک در رشد این بازار خواهد بود.
از سوی دیگر ، میزان تشخیص آرتروز در سگ های تحت مراقبت اولیه در انگلستان ، حدود ۲.۵ درصد بوده است.
به همین ترتیب ، بر اساس اعلام بنیاد سرطان حیوانات در ایالات متحده ، ۶۵ میلیون سگ و ۳۲ میلیون گربه طی سال ۲۰۱۷ میلادی در این کشور به سرطان مبتلا شده اند.

 
همچنین نتایج نظرسنجی مرکز ملی صاحبان حیوانات خانگی ایالات متحده حاکی از آن دارد که طی سالهای ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ میلادی ، ۱۰ درصد از جمعیت سگها و ۸ درصد از جمعیت گربه ها و حیوانات خانگی تحت عمل جراحی قرار گرفته اند.موضوعی که می تواند در بازار داروهای تسکین دهنده درد دامپزشکی تاثیرگذار باشد.
در نهایت ، انتظار می رود ابتکارات در حال افزایش توسط دولت ایالات متحده و سایر سازمانها تأثیر مثبتی بر بازار مورد مطالعه داشته باشد. به عنوان مثال ، انجمن دامپزشکی حیوانات کوچک (WSAVA) ، طی سال ۲۰۱۸ میلادی ، کمپینی را مربوط به مدیریت درد در حیوانات خانگی را آغاز کرد که بر اساس آن راهنمایی هایی تخصصی مطابق با بهترین روش های مدیریت درد دامپزشکی به متخصصان دامپزشکی ارائه خواهد داد.

به این وب سایت رای دهید