عفونت های تنفسی لاک پشت

عفونت های تنفسی لاک پشت

0 دیدگاه 17 مهر 1400 چاپ خبر بازدید: 750
عفونت های تنفسی لاک پشت
لاک پشت ها مستعد ابتلا به عفونت های تنفسی هستند و اغلب تحت محیطی قرار می گیرند که ممکن است باعث بیماری آنها شود. اما لاک پشت ها چگونه سرما می خورند؟

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، سرماخوردگی یا عفونت تنفسی می تواند به ذات الریه تبدیل شود و زندگی لاک پشت شما را تهدید کند. اگر لاک پشت شما بیش از چند روز به غذا بی میل است یا علائم سرماخوردگی را نشان می دهد ، نباید آن را نادیده گرفت.

شایع ترین دلیل اینکه لاک پشت ها به عفونت تنفسی مبتلا می شوند ، سرد بودن بیش از حد محیط آن ها است.

سرد بودن دما در محوطه لاک پشت اغلب به دلایل زیر است:

جابه جایی قفس

آیا دمای بیرون به شدت تغییر کرد؟

آیا برق اخیراً قطع شده است؟

حمل و نقل لاک پشت در هوای سرد نیز می تواند باعث سرما خوردگی و بیماری او شود و همچنین فضای هوایی مشترک با یک لاک پشت یا لاک پشت بیمار وجود دارد. در صورت مسری بودن، لاک پشت شما ممکن است با عفونت مشابه لاک پشت بیمار مبتلا شود، بنابراین لاک پشت بیمار باید همیشه در قرنطینه نگهداری شود تا از انتشار میکروب ها جلوگیری شود.

 

 مراقبت

بارزترین علائم عفونت تنفسی در لاک پشت پشت عبارتند از  تنفس ، کاهش انرژی ، بی اشتهایی ، شنا کردن با بی حالی، عدم توانایی در شیرجه زدن ، بازکردن دهان ، شنیدن صدای سوت هنگام تنفس و تخلیه ی حباب هایی که از دهان خارج می شود. اول از همه ، درجه حرارت محوطه لاک پشت خود را در طول روز و شب بررسی کنید. 

جلوگیری

شما همیشه باید دمای محوطه لاک پشت خود را کنترل کنید. مطمئن شوید که نقاط مختلفی را که لاک پشت شما می توانند در زمان های مختلف روز در محوطه قرار بگیرند بررسی کنید ، زیرا ممکن است متفاوت باشد. ممکن است متوجه شوید که در شب هنگام خاموش شدن چراغ  یا سرد شدن یک نقطه در پشت محفظه ، بسیار سرد می شود. هر مشکلی را که در محوطه پیدا می کنید تصحیح کنید و مطمئن شوید که لاک پشت خود را در هر زمان که نیاز به ترک آن دارد گرم نگه دارید تا احتمال سرماخوردگی آن کاهش یابد.

 

به این وب سایت رای دهید