حیوانات خانگی، مشتریان جدید گوشت های کشت شده در آزمایشگاه ها

حیوانات خانگی، مشتریان جدید گوشت های کشت شده در آزمایشگاه ها

0 دیدگاه 4 اردیبهشت 1400 چاپ خبر بازدید: 651
حیوانات خانگی، مشتریان جدید گوشت های کشت شده در آزمایشگاه ها
به نظر می‌رسد تا شرکت های بزرگ تولید کننده غذای حیوانات خانگی در تلاشند تا از پروتئین های حیوانی تولید شده در آزمایشگاه ها در روند تولید این محصولات استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک" ، ارزیابی های صورت پذیرفته حاکی از آن دارد که ۶۷ درصد از خانواده های آمریکایی ، حداقل از یک حیوان خانگی نگهداری می کنند.
از سوی دیگر، بر اساس نتایج آخرین مطالعات صورت پذیرفته ، ۶۳.۴ میلیون خانواده سگ و ۴۲.۷میلیون خانواده از گربه نگهداری می کنند.
اگرچه حیوانات خانگی در محاسبات مصرف گوشت در ایالات متحده به شمار نمی آیند اما بخش مهمی از غذای مصرفی آنها شامل پروتئین های حیوانی می باشند.
بر اساس نتایج مطالعه‌ای که طی سال ۲۰۱۷ میلادی در مجله PLOS Oneمنتشر شد ، گربه ها و سگ ها در مقام پنجم مصرف گوشت در ایالات متحده قرار می گیرند و حدود ۴۶ تن دی اکسید کربن در سال ، در مسیر تغذیه این حیوانات تولید می شود.
برخلاف انسان ها که به منظور تامین نیازهای غذایی خود ، نیاز مبرم به مصرف پروتئین های حیوانی ندارند، حیوانات خانگی مانند سگ ها و گربه ها برای زنده ماندن و ادامه فعالیت های عادی نیازمند این فرآورده ها هستند.
بنابراین حذف این مواد از غذای روزمره حیوانات خانگی امکانپذیر نیست.

 
در تلاش برای جلوگیری از تاثیرات زیست محیطی تولید غذای حیوانات خانگی ، تعداد اندکی از شرکت‌های نوپا در تلاشند تا با استفاده از پروتئین های حیوانی کشت شده در آزمایشگاه ها، این تاثیرات را کاهش دهند.
ریچ کلمن ، مدیرعامل Bond Pet Foods ، از جمله شرکت های نوپا که در تلاشند تا با توسعه تولید گوشت در آزمایشگاه با استفاده از دانش بیوتکنولوژی ، استفاده از این ترکیبات را در غذای حیوانات خانگی افزایش دهند بر این باور است که این صنعت طی سالهای آینده با سیلی از تولیداتی از این دست روبرو خواهد شد.
این اظهارات تحت شرایطی مطرح می گردد که ارزیابی های صورت پذیرفته حاکی از آن دارد صنعت تولید غذای حیوانات خانگی از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ میلادی با رشد ۷۰ درصدی روبرو شده است و به نظر می‌رسد تا طی سال های آینده نیز رشدی حداقل ۳۰ درصدی را تجربه نمایند.
با توجه به شرایط پیش رو، انتظار می رود تا نخستین محصولات تولید شده با استفاده از این نوع پروتئین ها تا سال ۲۰۲۲ میلادی به بازار عرضه شوند.

به این وب سایت رای دهید