تربیت کره اسب

تربیت کره اسب

0 دیدگاه 25 آبان 1400 چاپ خبر بازدید: 2042
تربیت کره اسب
از روزی که کره به دنیا می آید باید احترام و اصول اخلاق نیکو را بیاموزد. دروس باید بسیار مختصر باشد و باعث استرس مادیان یا کره کره نشود. بیشتر دست زدن ها می توانند در طول مراقبت های معمول انجام شوند.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، بیشتر وقت کره اسب به چرت زدن، پرستاری و بازی می گذرد. کره ها تا حد امکان باید زمانی را در بیرون از خانه با دیگر مادیان ها و کره ها بگذرانند. گاهی اوقات ممکن است کره ای را ببینید که از یک توده کود بخورد و مزه کند. این طبیعی است و به کره اسب آسیبی نمی رساند.

کره‌ها نباید اجازه داشته باشند که به افراد ضربه بزنند یا لگد بزنند. اگرچه این رفتارها ممکن است در یک کره کوچک زیبا باشد، اما با افزایش اندازه، قدرت و سرعت کودک می تواند خطرناک شود. ترفندهای بامزه ای را به او یاد ندهید که با وزن 1000 پوندی می تواند خطرناک باشد. تکان دادن سم با یک کره کوچک ممکن است عالی باشد، اما اسبی که سم خود را بالا می برد ممکن است خطرناک باشد.

آموزش

 کره ها باید زودتر یاد بگیرند که چگونه دست زدن به پاهایشان چگونه است به خصوص اگر ممکن است اصلاحی لازم باشد. این کار با نگه داشتن پا به مدت چند ثانیه و قرار دادن مجدد آن انجام می شود. همانطور که کره اسب یاد می گیرد که دست زدن را بپذیرد و تعادل را یاد بگیرد، مدت زمان را می توان افزایش داد.

نگهدارنده کره کوچک را می توان گذاشت، اما در صورت عدم حضور، گذاشتن آن می تواند خطرناک باشد. کره ها اغلب با سم پشتی گوش و صورت خود را می خراشند. کره اسب‌ها می‌توانند سر خود را از شکاف‌های دیوارهای حصارها یا طویله‌ها بچسبانند که اسب بزرگ‌تر نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

یک کره باید یاد بگیرد که در کنار نگهدارنده آرام راه برود. بسیاری از مردم آموزش بستن کره اسب را تا زمانی که بزرگتر شود به تعویق می اندازند. این درس را می توان کمی بعدتر در زندگی آموخت و سپس به آرامی و معقولانه آن را گرفت، بنابراین احتمال کمی وجود دارد که حیوان وحشت زده شود و به خود آسیب برساند.

از چه چیزهایی باید اجتناب کرد

در این مرحله، جلسات بسیار کوتاه بهتر از طولانی است. وسوسه نشوید که به کره اسب اجازه دهید کارهای بامزه ای مانند گاز گرفتن شما یا لباس هایتان، ضربه زدن به شما یا لگد زدن به شما انجام دهد. یک توبیخ محکم اما سریع باید این رفتارها را متوقف کند.

چیزهایی مانند این ممکن است در حال حاضر زیبا باشند، اما به طور قابل توجهی کمتر جذاب خواهند بود و زمانی که اسب شما بالغ شد می توانند خطرناک شوند.

 

به این وب سایت رای دهید