آیا خوردن تخم مرغ برای پرنده مضر است؟

آیا خوردن تخم مرغ برای پرنده مضر است؟

0 دیدگاه 8 آذر 1400 چاپ خبر بازدید: 817
آیا خوردن تخم مرغ برای پرنده مضر است؟
خوردن تخم های گونه های دیگر برای پرندگان در طبیعت اصلاً غیرعادی نیست. تخم مرغ یک غذای کاملا طبیعی است و برای پرندگان مفید است. تخم مرغ کربوهیدرات و قند ندارد. 

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، تخم مرغ ها مغذی هستند و حیوانات از هر نوع اگر بتوانند تخم مرغ را پیدا کنند، آن را می دزدند. موش، روباه ، و polecats و خارپشت نیز از این موضوع مستثنی نیستند.

کلاغ ها دزدان معروف تخم مرغ هستند. آنها با سوراخ کردن پوسته با منقار خود در یک طرف یا طرفین، یک سوراخ کوچک در پوسته ایجاد می کنند. سپس منقار بالایی خود را داخل تخم می‌گذارند و آن را بالا می‌برند تا محتویات داخل منقار او تخلیه شود.

مرغان دریایی به خوردن تخم‌مرغ نیز معروف هستند و حتی به خود زحمت پرواز با آن را هم نمی‌دهند. آنها به سادگی در لانه ای که تخم مرغ را پیدا کردند مستقر می شوند و همان جا آن را می خورند.

تغذیه

تخم مرغ غذای قدرتمندی است که مغز این موجودات تیز را تغذیه می کند. برای زنده ماندن در طبیعت به مقدار مشخصی هوش نیاز است، بنابراین یک وعده غذایی از تخم مرغ انتخاب خوبی است. زرده تخم مرغ حاوی کولین است که یک غذای جدی برای مغز است زیرا با افزایش سرعت سیگنال های رله در مغز، تفکر سریع را بسیار آسان می کند. کولین در تخم مرغ نیز عملکرد کبد و انتقال و توزیع مواد مغذی کمک در سراسر بدن در آن مورد نیاز است در بر داشت.

پروتئین موجود در تخم مرغ نیز یک عنصر ارزشمند است زیرا پروتئین با اسیدهای آمینه برای کمک به عملکرد مغز کمک می کند. این کار را با ایجاد انتقال‌دهنده‌های عصبی انجام می‌دهد که پیام‌ها را به نورون‌ها می‌رسانند که به تفکر سریع مورد نیاز در طبیعت برای بقا اجازه می‌دهد. تخم مرغ معمولی از حدود 12 درصد پروتئین تشکیل شده است. 2 یک تخم مرغ همچنین حاوی تمام اسیدهای آمینه ضروری است. یک آمینو اسید ضروری اسید آمینه ای است که بدن نمی تواند آن را به تنهایی تولید کند. باید با مصرف مواد غذایی حاوی آن اسیدهای آمینه ضروری جذب شود.

پوسته تخم مرغ منبع عالی کلسیم است که در طبیعت کمیاب است. این کلسیم برای یک پرنده با ارزش است، زیرا ماده اگر از خودش تخم بگذارد به آن نیاز دارد.  کلسیم او کمک می کند تا مصرف به شکل یک پوسته قوی تر برای کسانی که تخم مرغ او می خواهد به وضع. او باید به هر طریقی که می تواند آن را جستجو کند و تخم مرغ یک راه بسیار آسان برای به دست آوردن آن است. تنها چیزی که پرنده وحشی به آن اهمیت می دهد تغذیه خود و تخم گذاری سالم با پوسته های قوی است.

سال ها پیش تصور می شد که تخم مرغ دارای کلسترول بسیار بالایی است. با این حال، وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) پس از این یافته اولیه دریافت که تخم مرغ ها به هر حال کلسترول بالایی ندارند. آنها متوجه شدند که کلسترول موجود در یک تخم مرغ است که در واقع 14 درصد پایین تر از آنها در ابتدا تصور و تخم مرغ حاوی ویتامین D بیشتر از آنچه در ابتدا با افزایش 64٪ فکر می کردم.

تغذیه پرنده حیوان خانگی

تخم مرغ نوعی پروتئین ارزان قیمت است و پرندگان می توانند تمام تخم مرغ را بخورند: سفیده، زرده و همچنین پوسته آن.  تمیز و بسته بندی پوسته تخم مرغ خرد شده موجود در بازار و در دسترس خانواده و همدم پرنده که در تغذیه پوسته برای گله های خود برای افزایش سطح کلسیم خود را علاقه مند است.

Twin Beaks Aviary محصولی به نام Hatched!™ Eggshell دارد . این منبع 100% کلسیم است و اگر بیشتر به تغذیه پوسته آن به جای کل تخم مرغ علاقه دارید، به صورت آنلاین در دسترس است. پوسته‌های تخم‌مرغ تمیز و ضدعفونی می‌شوند و آزمایش‌های دسته‌ای مکرر انجام می‌دهند، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد آلودگی‌ها نیست. سازندگان Hatched!™ نگران اضافه کردن مکمل هایی هستند که ممکن است برای پرنده شما مورد نیاز نباشد. بنابراین آنها این محصول را به عنوان راهی پیشنهاد می کنند که به پرنده شما اجازه می دهد در صورتی که احساس کند برای او ضروری 

به این وب سایت رای دهید