طب رفتاری پت، با سامانه دامپزشک

طب رفتاری پت، با سامانه دامپزشک

0 دیدگاه 5 بهمن 1400 چاپ خبر بازدید: 538
طب رفتاری پت، با سامانه دامپزشک
درست مانند انسان ها، همه سگ ها و گربه ها دارای شخصیت منحصر به فرد خود هستند. مشکلات رفتاری هم در سگ ها و هم در گربه ها نسبتاً رایج است و می تواند برای صاحبان آنها بسیار ناراحت کننده باشد.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، خدمات رفتارشناسی،  یکی از کارهایی است که توسط متخصصان با تجربه در رفتارشناسی دامپزشکی،  توسط سامانه دامپزشک ارائه می شود. به این ترتیب، می توانید مطمئن باشید که هم شما و هم حیوان خانگیتان مناسب ترین و به روزترین روشهای اصلاح و درمان رفتاری حیوانات خانگی را  دریافت خواهید کرد، کمک و مشاوره دلسوزانه در مورد آموزش های لازم  و همچنین استفاده از داروها (در صورت نیاز)  از خدمات رفتارشناسی ما می باشد که می‌تواند به هر مشکل رفتاری سگ ها یا گربه ها  کمک کند، از جمله این موارد: اضطراب جدایی، ترس و فوبیا، پرخاشگری (به سایر حیوانات خانگی یا افراد)، رفتارهای تکراری یا اجباری (مانند پارس کردن، تعقیب دم و ....) می باشند.

برای درخواست مشاوره رفتارشناسی حیوان خانگی خود، به سادگی درخواست با دامپزشک متخصص در این زمینه را ثبت نمایید و هنگامی که ما درخواست مشاوره را دریافت کردیم، با شما تماس می گیریم. برای مشاوره رفتارشناسی، ما به همه بیماران توصیه میکنیم بهتر است که 2 هفته قبل از مشاوره اولیه، برای معاینه بالینی ویزیت شوند.

اگر حیوان خانگی شما رفتار های پیچیده ای از خود نشان می دهد،  احتمالاً  نیازمند چند جلسه مشاوره برای تشخیص دقیق علت رفتار و کمک به تغییر یا حذف رفتار مورد نظر خواهد بود.

همچنین بعضی از رفتار ها در سگ ها و گربه ها طبیعی است ولی از نظر صاحب آن یک رفتار آزاردهنده و اشتباه می باشد که لازم است شما با این رفتار های طبیعی آشنا باشید. اما اگر از حالت طبیعی خود خارج شد جهت اصلاح این رفتار با متخصص رفتار شناسی جلسه مشاوره آنلاین برگزار کنید.

سامانه دامپزشک همیشه همراه شما و حیوانات خانگیتان می باشد.

 

به این وب سایت رای دهید