نژاد بیور تریر

نژاد بیور تریر

0 دیدگاه 12 بهمن 1400 چاپ خبر بازدید: 608
نژاد بیور تریر
بیور تریر یک سگ اصیل و کمیاب است که از طریق وقوع ژن مغلوب پیبالد "piebald" در دو سگ یورکشایر"Yorkshire" تریر ایجاد شده است. این سگ ها بازیگوش و پرانرژی هستند که از بهترین ویژگی های آنهاست.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، از آنجایی که این توله سگ های پرانرژی و دوست داشتنی جثه کوچکی دارند، برای کسانی که در آپارتمان ها یا خانه هایی با یا بدون حیاط خلوت زندگی می کنند عالی هستند. آنها برای طیف وسیعی از خانواده ها، از افراد مجرد و سالخورده گرفته تا خانواده های دارای فرزند، مناسب هستند. بیور تریرها حیوانات خانگی همراه خوبی هستند و عموماً با کودکان و سایر حیوانات خانگی به خوبی کنار می آیند، اگرچه می توانند بسیار فعال باشند و تمایل به پر سر و صدا بودن دارند، به خصوص با غریبه ها و سگ هایی که آنها را نمی شناسند.

نکات برجسته

بیور تریرها دارای رنگ‌بندی پیبالد هستند، به این معنی که دارای تکه‌های رنگی نامنظم هستند. معمولاً رنگ آنها شامل لکه های سفید یا آبی مایل به سفید روی خز سفید روی سینه، پاها و قسمت زیرین آنها است. صورت آنها معمولاً دارای رنگ مشکی و خرمایی است.

بیور تریرها می توانند کمی "شاد" باشند و به سرعت با غریبه ها گرم نمی شوند، اگرچه با آموزش اجتماعی مناسب می توانند نگهبانان کافی باشند.

این سگ ها با اکثر موقعیت های زندگی سازگاری بالایی دارند و در آپارتمان ها یا خانه های بزرگ به خوبی عمل می کنند.

Biewer Terrier ضد حساسیت است و به راحتی می توان آن را اصلاح کرد.

اگرچه بیور تریرها با بچه‌ها ارتباط خوبی دارند، اما کوچک هستند و می‌توانند به راحتی در حین بازی آسیب ببینند. این مهم است که به بچه ها آموزش داده شود که چگونه ایمن با سگ های کوچک بازی کنند. نظارت یک امر ضروری است.

اگر به این نژاد فوق‌العاده علاقه دارید، با بررسی پناهگاه‌های محلی یا نجات‌های مخصوص نژاد خود به فرزندخواندگی فکر کنید زیرا همه سگ‌ها لایق یک خانه دوست داشتنی هستند.

اندازه

بیور تریر نسبتاً کوچک است و اساساً با اندازه نژاد پدری آنها، یورکشایر تریر قابل مقایسه است. وزن اکثر آنها بین چهار تا هشت پوند و قد آنها بین هفت تا یازده اینچ است که به طور کامل رشد کرده اند.

شخصیت

Biewer Terrier بسیار پرانرژی است و عاشق بازی کردن و همچنین دریافت مقادیر بی پایان محبت از صاحبان خود است. این توله سگ های دوست داشتنی عاشق در آغوش گرفتن هستند و به خصوص دوست دارند در دامان صاحبان خود جا بیفتند. آنها کاوشگر دائمی هستند و عاشق بازی هستند.

اگرچه آنها یک نژاد تریر هستند، اما تمایلات تریر مانند رانش قوی شکار یا رفتارهای حفاری را ندارند. آنها همچنین می توانند در آپارتمان ها و خانه های دارای حیاط خلوت یا بدون حیاط زندگی کنند.

Biewer Terrier می تواند کمی "خوشحال" باشد و به سرعت با غریبه ها گرم نمی شود. آنها به طور کلی می توانند برای هر نوع خانواده، از مجرد گرفته تا شهروندان سالخورده و خانواده هایی با فرزندان در هر سنی مناسب باشند.

سلامتی

از آنجایی که بیور تریر از نوادگان یورکشایر تریر است، ممکن است مستعد ابتلا به برخی از همان شرایط سلامتی باشند که اجدادشان با آن مواجه هستند. در حالی که اکثر آنها به طور کلی سالم هستند، برخی ممکن است مستعد ابتلا به برخی مشکلات سلامتی باشند، به همین دلیل است که مراقبت خوب و معاینات منظم دامپزشکی مهم است.

برخی از مشکلات رایج سلامتی که بیور تریر از آن رنج می برد عبارتند از:

حساسیت دستگاه گوارش

حملات اسهال

تغییر رنگ یا مدفوع نرم مکرر

مسائل دندانی

اهميت دادن

مانند همه سگ‌ها، باید با معاینات دامپزشکی Biewer Terrier خود همراه باشید تا هر گونه نگرانی سلامتی را زود تشخیص دهید. دامپزشک شما می تواند به شما کمک کند تا یک برنامه مراقبت ویژه برای نژاد سگ خود ایجاد کنید که آنها را سالم نگه می دارد.

Biewer Terrier یک نژاد طبیعی فعال است که برای از بین بردن انرژی اضافی خود نیاز به ورزش منظم روزانه دارد. با این حال، بدون ورزش کافی، این نژاد احتمالاً دچار مشکلات رفتاری مانند حفاری و جویدن می شود.

ناخن های آنها باید به طور مرتب با ناخن گیر یا آسیاب کوتاه شود تا از رشد بیش از حد، شکافتن و ترک خوردن جلوگیری شود. گوش‌های آن‌ها باید مرتباً بررسی شود تا از تجمع موم و زباله‌ها که می‌تواند منجر به عفونت شود، جلوگیری شود.

دندان ها را باید به طور مرتب مسواک زد. به عنوان یک نژاد کوچک، این سگ ها ممکن است بیشتر مستعد مشکلات دندانی باشند. دامپزشک شما می تواند به شما کمک کند تا یک روال مسواک زدن داشته باشید و دستورالعمل های بیشتری در مورد مراقبت از دندان در خانه به شما ارائه دهد.

تغذیه

یک رژیم غذایی ایده آل بیور تریر باید برای یک نژاد کوچک با انرژی بالا فرموله شود. اگر بیش از حد تغذیه شوند، این توله ها ممکن است تمایل به افزایش وزن داشته باشند. به یک برنامه غذایی منظم با چند وعده غذایی در بین آن پایبند باشید.

از آنجایی که آنها نژاد کوچکتری هستند، سیستم گوارش آنها ممکن است کمی حساس تر از اکثر سگ ها باشد. مطمئن شوید که به آنها غذاهای باکیفیت بدهید.

رنگ پوشش و آرایش

از آنجایی که بیور تریر از نوادگان یورکشایر تریر هستند، ممکن است پوشش آنها شبیه به هم باشد، اما رنگ پوشش آنها تفاوت هایی با هم دارد. بیور تریرها دارای رنگ‌بندی پیبالد هستند، به این معنی که دارای تکه‌های رنگی نامنظم هستند. معمولاً رنگ آنها شامل لکه های سفید یا آبی مایل به سفید روی خز سفید روی سینه، پاها و قسمت زیرین آنها است. صورت آنها معمولاً دارای رنگ مشکی و خرمایی است.

در بیشتر موارد، Biewer Terrier با همه کنار می آید، اما همه چیز به آموزش مناسب، اجتماعی شدن و شانس قرعه کشی بستگی دارد.

 

به این وب سایت رای دهید