شیوع کووید۱۹ چگونه مشتریان صنعت طیور را تغییر داد؟

شیوع کووید۱۹ چگونه مشتریان صنعت طیور را تغییر داد؟

0 دیدگاه 16 اردیبهشت 1400 چاپ خبر بازدید: 646
شیوع کووید۱۹ چگونه مشتریان صنعت طیور را تغییر داد؟
کشورهای مختلفی در سرتاسر جهان در تلاشند تا پایان سال ۲۰۲۱ میلادی، به پاندمی کووید ۱۹ پایان دهند.
به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، اما مفسرین صنعت طیور در تلاشند تا با بررسی شرایط پس از پایان این پاندمی، صنعت طیور را در مسیری صحیح قرار دهند.
در واقع، اهمیت تغییر رفتارهای مصرف کنندگان پس از این پاندمی، نکته مهم است که بایستی به عنوان تغییری مهم در صنعت طیور مد نظر قرار گیرد.
شیوع بیماری کووید ۱۹ سبب شد تا بسیاری از سازمان ها و ارگان ها، دفاتر خود را برای مدتی طولانی تعطیل کنند. این موضوع این نکته را به اثبات رسانید که بسیاری از مشاغل اداری را می توان از راه دور انجام داد و آن دسته از مشتریان رستوران ها که قبلاً غذای خود را از این مرکز تهیه می کردند، اکنون مجبور به مصرف غذا در خانه یا نزدیک خانه هستند.
از سوی دیگر، تحقیقات مفسرین در ایالات متحده حاکی از آن دارد که با تغییر نگرش در خصوص دورکاری، تعداد افراد شاغل در خانه طی سال آینده ۳ برابر خواهد شد.
 
از سوی دیگر برخی از دفاتر نیز با رویکرد تقسیم کار میان کارمندان در دفاتر و خانه هایشان پیش خواهند رفت.
کریس دوبوئیس، مفسر ارشد صنعت طیور تخمین زده است که تنها در ایالات متحده، بیش از ۳۰ میلیون وعده غذایی در طی هر روز در خانه ها مصرف خواهد شد.
از سوی دیگر ارزیابی های جامعه شناسان حاکی از آن دارد که بسیاری از آمریکایی ها طی سال ۲۰۲۰ ، اعتماد به نفس جدیدی را در آشپزخانه منزل خود پیدا کرده اند و دریافته اند که می‌توانند وعده‌های غذایی با کیفیت بالای رستوران ها را با هزینه بسیار کمتری در خانه تهیه کنند.
در این دوره خاص، آنها قطعات جدیدی از گوشت مرغ و وسایل آشپزی را نیز امتحان کرده اند.
با توجه به موارد فوق الذکر، به نظر می‌رسد تا شرکت‌های تولیدکننده محصولات طیور بایستی برنامه های خود را برای عرضه محصولات نوآورانه ای که قابل طبخ سریع در منازل باشند معطوف سازند.
شاید ظهور چنین فرهنگی، پابانی لاشد بر دوران طلایی رستوران های زنجیره ایی بین المللی.
به این وب سایت رای دهید