بازارهای متشکل آنلاین، راه نجات تولیدکنندگان محلی صنعت طیور

بازارهای متشکل آنلاین، راه نجات تولیدکنندگان محلی صنعت طیور

0 دیدگاه 17 اردیبهشت 1400 چاپ خبر بازدید: 558
بازارهای متشکل آنلاین، راه نجات تولیدکنندگان محلی صنعت طیور
بازارهای آنلاین توانایی آن را دارند تا تولیدکنندگان محلی را به مصرف کنندگان نهایی ارتباط دهند.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، پس از شیوع بیماری کووید ۱۹ و ادامه روند پاندمی، برخی تولید کنندگان بوقلمون در آیوا ایالات متحده تصمیم گرفتند تا بازاری آنلاین را به منظور عرضه محصولات خود راه اندازی نمایند.
کیتی اولتوف ، بنیانگذار و مدیر بازاریابی سیستم Etsy گفت: "این سیستم نوعی بازار آنلاین است که به واسطه آن، تولیدکنندگان و فروشندگان کوچک و متوسط محصولات طیور می توانند فهرستی از محصولات خود را به صورت آنلاین عرضه کنند و مصرف کنندگان نیز این فرصت را خواهند داشت تا دقیقاً از روند تولید محصول خریداری شده خود اطلاع یابند."
این وب سایت که در پاییز سال ۲۰۲۰ میلادی تنها با فروش محصولات یک شرکت آغاز به کار کرد، در حال حاضر میزبان بیش از ۱۶ تامین کننده محصولات طیور ، گوشت قرمز و محصولات دریایی بوده  را میزبانی می کند و در تلاش است تا فرایند کاری خود را به سرتاسر ایالات متحده توسعه دهد.

 
کارشناسان علوم رسانه بر این باورند که مصرف کنندگان محصولات پروتئینی پس از پائیز سال ۲۰۲۰، به دنبال شیوع بیماری کووید ۱۹ به خریدهای آنلاین عادت کرده اند و برای کیفیت و شفافیت در عرضه این محصولات، ارزش قائل می شوند.
در این بین برخی مفسرین بر این باورند که صنایع تولید محصولات طیور در تجارت الکترونیک اندکی کند عمل کرده اند.
این در حالی است که مصرف کنندگان امروزی انتظار دارند تا به راحتی مواد غذایی خود را به صورت آنلاین خریداری نمایند.
واقعیت های پدید آمده پس از شیوع بیماری کووید ۱۹ به ما نشان داد که تولید کنندگان، می توانند بدون حضور واسطه ها در زنجیره تامین حضور یافته و به مصرف کنندگان نهایی دسترسی داشته باشند.
از سوی دیگر، تشکیل بازارهای متشکلی از این دست، به تولیدکنندگان کوچک این امکان را می دهد تا به راحتی به مزایای تجارت الکترونیک دسترسی پیدا کنند و محصولات خود را مستقیماً به دست مشتریان برسانند.

به این وب سایت رای دهید