آموزش کوتاهی ناخن خرگوش ها

آموزش کوتاهی ناخن خرگوش ها

0 دیدگاه 18 فروردین 1401 چاپ خبر بازدید: 1368
آموزش کوتاهی ناخن خرگوش ها
کوتاه کردن ناخن در همه گونه ها مهم است. ناخن های بیش از حد رشد کرده می توانند به عقب منحنی شوند و به پنجه یا بالشتک رشد کنند و باعث درد و عفونت شوند.

نکات کوتاه کردن ناخن برای خرگوش ها

کوتاه کردن ناخن در همه گونه ها مهم است. ناخن های بیش از حد رشد کرده می توانند به عقب منحنی شوند و به پنجه یا بالشتک رشد کنند و باعث درد و عفونت شوند. ناخن هایی که بیش از حد رشد کرده اند به احتمال زیاد روی وسایل گیر کرده و پاره می شوند یا می شکنند. ناخن های بلند همچنین می توانند نحوه راه رفتن و حرکت حیوان خانگی شما را با راه رفتن روی نوک پا یا تغییر توزیع وزن طبیعی در اندام ها تغییر دهند که باعث ناراحتی می شود. اکنون که می دانید کوتاه کردن ناخن چقدر اهمیت دارد، بیایید به نکات و تکنیک هایی بپردازیم که به شما کمک می کند آن ناخن ها را در خانه با خیال راحت کوتاه کنید!

چگونه ناخن های خرگوش خود را کوتاه کنیم

بسیاری از خرگوش‌ها ناخن‌های سفیدی دارند، که کوتاه کردن ناخن‌ها را آسان‌تر می‌کند زیرا می‌توانید سریع ببینید. سریع قسمت صورتی ناخن است که نزدیک‌ترین نقطه به انگشت پا است که عروق و اعصاب در آن زندگی می‌کنند. ما می خواهیم از بریدن آن اجتناب کنیم، در غیر این صورت، ناخن خونریزی می کند و باعث درد خرگوش می شود.

 

از جمله  وسایل مورد نیاز علاوه بر ناخن گیر ، حوله، خوراکی‌هایی برای خرگوش خود به عنوان جایزه، داشتن دوستی که خرگوش شما را در حوله نگه دارد می تواند این کار را بسیار آسان تر کند، به خصوص اگر به کوتاه کردن ناخن ها در خانه عادت کرده اید.

می توانید به آرامی چشم ها را با حوله بپوشانید، اما تمام سر را نپوشانید. خرگوش ها دارای پشت بسیار قوی هستند و می توانند آنقدر لگد بزنند که باعث آسیب جدی به خود شوند، حتی ممکن است کمرشان بشکند.

هنگامی که روی زمین نشستید و خرگوش خود را پیچیده اید، ناخن های روی پنجه در معرض دید را ارزیابی کنید. اگر ناخن‌ها سفید هستند، به دنبال ناحیه صورتی باشید و به اندازه‌ای کوتاه کنید که از این ناحیه جلوگیری کنید. اگر ناخن‌ها سیاه یا قهوه‌ای هستند و نمی‌توانید ببینید، با کوتاه کردن چند میلی‌متر از نوک ناخن شروع کنید و به عقب برگردید.

اگر به طور تصادفی آن را اصلاح کردید، آرام بمانید و پودر نشاسته  را به انتهای خونریزی بمالید و فشار را برای 10 تا 30 ثانیه نگه دارید تا خونریزی متوقف شود. به خرگوش خود استراحت دهید و یک غذای خاص بدهید و روز بعد کوتاه کردن ناخن را از سر بگیرید.

به این وب سایت رای دهید