تنظیم خواب در حیوانات خانگی

تنظیم خواب در حیوانات خانگی

0 دیدگاه 21 خرداد 1401 چاپ خبر بازدید: 619
تنظیم خواب در حیوانات خانگی
ملاتونین یک مکمل بدون نسخه است که اغلب برای کمک به تنظیم ریتم خواب استفاده می شود. در دامپزشکی به دلایل مختلفی در سگ ها و گربه ها استفاده می شود.

ملاتونین یک مکمل بدون نسخه است که اغلب برای کمک به تنظیم ریتم خواب استفاده می شود. در دامپزشکی به دلایل مختلفی در سگ ها و گربه ها استفاده می شود.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک" ، با وجود اینکه ملاتونین ممکن است برای طیف گسترده‌ای از مشکلات سلامتی در حیوانات استفاده شود، مهم است که قبل از دادن هر نوع مکمل بدون نسخه به حیوان خانگی خود از مشاوره دامپزشکان وبسایت دامپزشک در این باره کمک بگیرید.

برخی از دلایلی که ممکن است برای حیوان خانگی شما ملاتونین تجویز شود عبارتند از:

1-اگر بخواهید فعالیت تخمدان را در گربه های ماده سرکوب کنید تا دفعات یا مدت زمان فحلی آن ها کاهش یابد

2- آلوپسی فصلی یا سایر مشکلات طاسی در سگ ها

3-تعدیل ایمنی برای موارد ترومبوسیتوپنی با واسطه ایمنی و کم خونی همولیتیک با واسطه ایمنی در سگ و گربه

4-بیماری های کبدی

5-به تنظیم خواب کمک می کند

 

انواع ملاتونین :

ملاتونین در بازار به صورت قرص موجود است.

همچنین به عنوان یک ایمپلنت طولانی اثر نیز در دسترس است. این ایمپلنت به آرامی ملاتونین را طی یک دوره 2-3 ماهه آزاد می کند. اندازه و محل قرارگیری ایمپلنت ها بسیار شبیه به ریزتراشه های زیر پوستی است.

دوز ملاتونین :

کاربردهای مختلفی برای ملاتونین در حیوانات خانگی وجود دارد. در هر گونه از حیوانات خانگی، با توجه به شرایط بیماری، دوز و دفعات استفاده از ملاتونین متفاوت می باشد. برای مطمئن شدن از نحوه ی مصرف ملاتونین و بدست آوردن دوز ایمن مصرفی، حتما با دامپزشکان وبسایت دامپزشک مشورت کنید و تمام اطلاعات را با دامپزشک خود در میان بگذارید.

سامانه دامپزشک یک مرکز دامپزشکی آنلاین جهت خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد که در هر ساعت از شبانه روز امکان مشاوره تلفنی را برای شما فراهم کرده و همچنین خدماتی مانند واکسیناسیون ، انگل تراپی ، ویزیت عمومی ، ادامه درمان و پانسمان و بسیاری دیگر از خدمات درمانی را در منزل بدون هزینه ایاب و ذهاب انجام می دهد تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه و زمان شما سلامت حیوانات خانگی شما کمتر در خطر باشد .

  

به این وب سایت رای دهید