کیف کمک های اولیه حیوانات خانگی

کیف کمک های اولیه حیوانات خانگی

0 دیدگاه 1 تیر 1401 چاپ خبر بازدید: 437
کیف کمک های اولیه حیوانات خانگی
داشتن یک کیت کمک های اولیه در دسترس برای حیوان خانگیتان به شما کمک می کند که برای بیماری ها و آسیب های جزئی آمادگی داشته باشید.

داشتن یک کیت کمک های اولیه در دسترس برای حیوان خانگیتان به شما کمک می کند که برای بیماری ها و آسیب های جزئی آمادگی داشته باشید.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، اگرچه کیت های تجاری آماده ی زیادی در بازار وجود دارد، اما شما می توانید به راحتی کیت خود را با اقلامی که معمولاً در داروخانه ها یا فروشگاه های محلی یافت می شوند، تهیه کنید.

چک لیست کیت کمک های اولیه :

1- دماسنج : اگر حیوان خانگی شما بیمار باشد، یک دماسنج دیجیتالی می تواند برایتان مفید واقع شود. دقیق ترین راه برای اندازه گیری دمای حیوان خانگی، از طریق مقعد می باشد.

2- روان کننده یا لوبریکانت

3- سرم نرمال سالین: از این سرم جهت شستشوی محل زخم و آسیب دیدگی های سطحی می توانید استفاده نمایید.

4- سرنگ

5- محلول های ضد عفونی کننده : محلول های ضد عفونی کننده رایج مانند پوویدون-یدین یا بتادین یا محصولات کلرهگزیدین را می توان بدون نسخه خریداری کرد و برای تمیز کردن زخم ها استفاده نمود.

6- گاز استریل، نوار بانداژ(نوار سفید 1 اینچی)، چسب لوکوپلاست

7- دستکش : دستکش لاتکس یا غیر لاتکس

8- قیچی بانداژ : این قیچی ها دارای نوک صاف هستند که برای به حداقل رساندن خطر آسیب تصادفی طراحی شده اند.

9- یخ خشک

10- موچین

11- پنس جهت برداشتن کنه های خارجی:  هر چه کنه سریعتر از بدن سگتان برداشته شود، احتمال انتقال بیماری کمتر می شود. البته کندن کنه ها از بدن سگ یا گربتون با یک روش تخصصی انجام می شود تا نیش در بدن نماند و توصیه میکنیم برای انجام این کار از سامانه دامپزشک یک وقت ویزیت عمومی دریافت نمایید .

12- پوزه بند : حیوانات خانگی هنگامی که می‌ترسند یا درد دارند، می‌توانند غیرقابل پیش‌بینی و واکنش‌پذیر باشند. به همراه داشتن یک پوزه بند، می تواند در مواقع اضطراری از پرخاشگری و آسیب رساندن حیوان خانگی شما جلوگیری کند.

13- گردنبند الیزابت و قلاده ی اضافی

14- حوله / پتو

15- ظرف آب تمیز اضافی

16- کتاب کمک های اولیه حیوانات خانگی

17- سوابق واکسیناسیون و اطلاعات میکروچیپ : با در دست داشتن یک کپی از اطلاعات حیاتی مربوط به سوابق پزشکی حیوان خانگی خود و شناسنامه آن ها، برای مواقع اضطراری آماده باشید.

با در دست داشتن این کیت کمک های اولیه می توانید در مواقع اضطراری که آسیب های جزئی به حیوان خانگی شما وارد شده است، شرایط را تحت کنترل در آورید. توجه نمایید که اگر متوجه شدید شرایط جسمانی حیوان خانگی شما به نحوی است که کنترل امور از دست شما خارج است، سریعا با دامپزشکان وبسایت دامپزشک تماس حاصل نمایید تا دامپزشکان ما بتوانند هر چه سریعتر خودشان را به محل شما برسانند و سبب بهبود اوضاع جسمانی حیوان خانگی دوست داشتنی شما بشوند.

به این وب سایت رای دهید