رقابت در فرآوری گوشت و طیور

رقابت در فرآوری گوشت و طیور

0 دیدگاه 13 شهریور 1400 چاپ خبر بازدید: 476
 رقابت در فرآوری گوشت و طیور
در پی فرمان اجرایی نهم ژوئیه 2021 مبنی بر ارتقاء رقابت در اقتصاد آمریکا و همچنین قانون برنامه نجات آمریکا ، USDA تلاش های خود را برای ایجاد بخش متنوع تر فرآوری گوشت، مضاعف می کند.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"،با توجه به نظرات NFU در حالی که این قانون شامل دستورالعمل هایی برای تأمین بودجه بازارهای متنوع تر است ، مسائل اساسی رقابت باید از طریق اجرای قانون Packers and Stockyards مورد بررسی قرار گیرد.

اظهارات راب لارو ، رئیس NFU ، بر ضرورت هدایت استراتژیک حمایت فدرال به منظور افزایش تاب آوری و تقویت رقابت در بخش پردازش گوشت و طیور تاکید کرد.

راب لارو ، رئیس NFU افزود: " این ایده برای چندین دهه اولویت اصلی اعضای ما بوده است ، از آنجا که NFU به دنبال این است که مزرعه داران و جوامع آنها مورد احترام ، ارزش گذاری و برخورداری از رفاه اقتصادی و عدالت اجتماعی باشند ، ما مشتاقانه منتظریم همکاری با وزارت کشاورزی ایالات متحده USDA در این زمینه داشته باشیم."

 

وی افزود: "این سرمایه گذاری ها جزء فرمان مهم اجرایی رئیس جمهور ایالات منحده ی آمریکا در زمینه رقابت هستند و گامی مهم در جهت دستیابی به یک زنجیره تامین متنوع و ایمن تر از مواد غذایی و اقتصاد کشاورزی است. هنگامی که COVID-19 اختلالاتی در بازارهای دام و عرضه مواد غذایی ما ایجاد کرد، نیاز به ظرفیت پردازش اضافی و متنوع برای سیاست گذاران و عموم مردم آشکار شد. "

به این وب سایت رای دهید