انتخاب قفس همستر

انتخاب قفس همستر

0 دیدگاه 10 مهر 1400 چاپ خبر بازدید: 536
انتخاب قفس همستر
قفس های زیادی برای همسترها موجود است اما هنگام انتخاب قفس برای همستر ، عوامل زیادی را باید در نظر گرفت. شما باید قفسی را انتخاب کنید که اندازه خوبی داشته باشد، ضد فرار و ایمن باشد و همچنین تمیز کردن قفس راحت باشد.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، انتخاب های اصلی شما بین قفس سیمی (معمولاً روی پایه پلاستیکی) ، یک قفس پلاستیکی مدولار (از نوع با محفظه و لوله های زیاد) ، یا یک آکواریوم (با یک درب محکم) خواهد بود، که هر نوع قفس دارای مزایا و معایبی است.

سهولت تمیز کردن قفس

به طور کلی، تمیز کردن قفس سیمی با سینی پلاستیکی ساده ترین راه است.تمیز کردن آکواریوم ها دشوار نیست ، اما هنگام تمیز کردن سنگینی آنها اذیت کننده است.

تهویه در قفس

هنگام صحبت در مورد تهویه و قفس ، قفس سیمی بهترین گزینه  برای شما است. لوله ها و محفظه های قفس های پلاستیکی مدولار می توانند مشکلات عدیده ای را در مورد تهویه ایجاد کنند و آکواریوم ها نیز دارای تهویه نامناسب هستند.

 

اندازه قفس ها

همسترها علیرغم اندازه کوچک خود ، به فضای کافی برای دویدن و بازی نیاز دارند و فضای واقعی قفس عامل مهمی است. برای اینکه همستر خود را فعال و شاد نگه دارید ، سعی کنید یک قفس بزرگتر تهیه کنید.

امنیت و ایمنی قفس

فاصله بین میله ها در قفس همستر نباید بیش از 1/4 اینچ از هم فاصله داشته باشد ، زیرا همسترها می توانند درب قفس را باز کنند.

 جویدن قفس

توانایی جویدن همسترها می تواند بر نوع قفسی که برای آن مناسب است تأثیر بگذارد. در مورد قفس های پلاستیکی ، مطمئن شوید که هیچ لبه یا برآمدگی پلاستیکی وجود نداشته باشد که همستر بتواند قفس را بجود. آکواریوم ها از این نظر کارآمد هستند.

چرخ های دونده برای همسترها

همسترها باید دارای چرخ باشند و چرخ ها باید به اندازه ای بزرگ باشند که همسترها مجبور نباشند پشت خود را قوس بدهند تا بر روی چرخ بدوند. چرخ ها باید دارای سطح محکم و بدون میله های متقاطع باشند. توپ های دوار یکی دیگر از گزینه های خوب برای بازی در خارج از قفس است.

به این وب سایت رای دهید