حمایت مالی دولت ایالات متحده از بخش دامپزشکی این کشور

حمایت مالی دولت ایالات متحده از بخش دامپزشکی این کشور

0 دیدگاه 29 فروردین 1400 چاپ خبر بازدید: 504
حمایت مالی دولت ایالات متحده از بخش دامپزشکی این کشور
بسته جدید حمایتی دولت ایالات متحده بر علیه بیماری کووید ۱۹ ، چندین ماده را به منظور حمایت بیشتر از دامپزشکان و جلوگیری از همه گیری های مشابه بعدی در خود گنجانده است.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، این بسته حمایتی شامل معافیت های مالیاتی برای وام گیرندگان واجد شرایط ، اعطای وام های آموزشی، پشتیبانی از برنامه های مشاغل کوچک و تشدید نظارت بر SARS-CoV-2 است.
با توجه به مصوبه فوق، به نظر می‌رسد تا قانونگذاران آمریکایی به نقش مهم دامپزشکان در جلوگیری از شیوع بیماری هایی از این دست ، کاملا واقف هستند.
لازم به ذکر است که این قانون جدید ، بیش از ۳۰۰ میلیون دلار را به منظور نظارت بر حیوانات حساس به درگیری با بیماری کووید ۱۹ تخصیص داده است.

 
قوانین موجود در این طرح نجات ، سبب بهبود و گسترش بنگاههای تجاری کوچک دامپزشکی در این کشور شده و بیش از ۵۱ میلیارد دلار وام را نیز به منظور حمایت از بخش های آسیب پذیر اقتصادی دامپزشکی برای سازمان های غیر انتفاعی تخصیص خواهد داد.
کارشناسان مالی بر این باورند که اجرای این قانون، نحوه بازپرداخت وام های حوزه دامپزشکی در این کشور را تسهیل خواهد کرد و برنامه های بازپرداخت را مبتنی بر درآمدهای مشخص پایه گذاری خواهد کرد.
این قانون همچنین بخشش بدهی برای موسسات آموزشی دامپزشکی در بازه زمانی مشخصی را امکان پذیر می کند.

به این وب سایت رای دهید