کلمات و عبارات برای آموزش طوطی

کلمات و عبارات برای آموزش طوطی

0 دیدگاه 1 آبان 1400 چاپ خبر بازدید: 2539
کلمات و عبارات برای آموزش طوطی
چندین گونه از پرندگان قادر به تقلید گفتار انسان هستند، اما طوطی ها بر این توانایی مسلط شده اند.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، طبق مطالعه‌ای که در سال 2015 در Plos One منتشر شد، طوطی ها این کار را برای گفتگوهای صمیمی با صاحبان خود انجام نمی‌دهند، بلکه برای اینکه با گله خود هماهنگ شوند .

صاحبان خوش شانس طوطی هایی که گفتار انسان را تقلید می کنند، اغلب از اینکه چه نوع کلمات و عباراتی برای آموزش به حیوانات خانگی خود بهتر است دچار مشکل می شوند. با اصول اولیه شروع کنید تا ببینید طوطی شما چه نوع تقلید و ظرفیت یادگیری دارد.

سلام

آموزش پرنده به گفتن "سلام" اغلب اولین کاری است که صاحبان پرندگان سعی می کنند با طوطی های خود انجام دهند ، و به دلایلی خوب - واژه "سلام" کوتاه و آسان برای بیان پرندگان است و نقطه شروع ایده آل برای آموزش است. 

مانند هر تمرین آموزشی پرنده ، مهم است که با پرنده خود صبور باشید و تکرار روزانه را تمرین کنید. برخی از انواع طوطی ها در صحبت کردن مهارت بیشتری نسبت به سایرین دارند. از جمله طوطی‌های خاکستری آفریقایی، طوطی‌های آمازون، کاکادوها و کاکاتیل‌ها می‌توان به سخنرانان برتر اشاره کرد.

 

طوطی خاکستری آفریقایی

نام ها

آموزش گفتن نام خود به پرنده راه خوبی برای تشویق گفتار در طوطی است. نام پرنده یک کلمه که آنها را چند بار در روز در طول زندگی خود می شنوید، پس از آن طبیعی است که آنها را امتحان کنید به آن خود را با صدا ادا است. 

هنگامی که پرنده شما نام خود را یاد گرفت، سعی کنید به او یاد دهید که نام شما یا سایر حیوانات خانگی یا اعضای خانواده را بگوید. ممکن است از اینکه پرنده شما در تماس با شما و دیگران چقدر راحت بلند می شود شگفت زده شوید.

گرسنه و تشنه

اگر با طوطی‌ها صحبت کنید، آنها می‌توانند معنی واقعی کلمات را بیاموزند و به نوبه خود از آنها در گفتار مناسب استفاده کنند. اگر می‌خواهید با طوطی خود صحبت کنید، سعی کنید هر زمان که کاسه‌های غذا و آب پرنده را دوباره پر می‌کنید یا تازه می‌کنید، بگویید «گرسنه» و «تشنه» .

با گذشت زمان ، این امکان وجود دارد که پرنده شما بتواند معانی این کلمات و همچنین نحوه بیان آنها را بفهمد و از زمان آماده شدن برای میان وعده شروع به اطلاع رسانی شفاهی کند.

 

پرنده زیبا

عبارت "پرنده زیبا" مدتهاست که در بین صاحبان پرندگان خانگی که سعی در آموزش صحبت کردن به حیوانات خانگی خود دارند محبوب بوده است. مانند «سلام»، «پرنده زیبا» یک عبارت کوتاه و سریع است که به نظر بسیاری از پرندگان جالب است.

 انتظار نداشته باشید طوطی شما بتواند عبارات چند کلمه ای را تقلید کند تا زمانی که تک تک کلمات را به دست نیاورد. راه برای کمک به پرنده خود در تسلط بر کلمات و عبارات، تکرار است – بالاخره پرنده از شما تقلید می کند و بهترین راه برای تقلید از هر چیزی شنیدن مکرر آن است.

آهنگ مورد علاقه شما

یک راه سرگرم کننده برای تشویق گفتار در طوطی خود این است که سعی کنید بخشی از یکی از آهنگ های مورد علاقه خود را به آن آموزش دهید. پرندگان به طور طبیعی تمایل به لذت بردن از موسیقی دارند، و بسیاری این را با "رقصیدن" هر زمان که صاحبان آنها آهنگ را بلند می کنند، آشکار می کنند.

 

برای آموزش آهنگ به پرنده خود ، خط به خط شروع کنید. حتی اگر ذائقه موسیقی شما دقیقاً با سلیقه پرنده شما همخوانی ندارد، تلاش برای یادگیری یک آهنگ با هم برای هر دوی شما سرگرم کننده خواهد بود.

 

به این وب سایت رای دهید