ویزیت اسب توسط دامپزشک

ویزیت اسب توسط دامپزشک

0 دیدگاه 4 آبان 1400 چاپ خبر بازدید: 643
ویزیت اسب توسط دامپزشک
ویزیت اسب توسط دامپزشک - آیا در مورد ویزیت اسب توسط دامپزشک در ملک صاحبان اسب اطلاعاتی دارید؟

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، این که آیا تماس با دامپزشک برای معاینات منظم یا واکسیناسیون برای چندین اسب است یا به دلیل یک وضعیت اضطراری ناگهانی به دلیل اسب بیمار یا آسیب دیده، این به نفع صاحب اسب و اسب است که رابطه مثبت و مداوم با اسب برقرار کند. صاحبان اسب می توانند به جای بردن اسب به کلینیک دامپزشکی، به وسیله ی ویزیت عمومی اسب توسط دامپزشک در ملک خود اسب های خود را درمان کنند.

ویزیت اسب توسط دامپزشک

از طریق ویزیت توسط دامپزشک و داشتن یک رابطه خوب با دامپزشک، دامپزشک را قادر می سازد تا در بهبود سلامت کلی اسب مشارکت مثبتی داشته باشد و در صورت بروز شرایط اضطراری، تعیین دلیلی برای صاحب اسب برای درمان بیمار یا تسهیل شرایط برای دامپزشک بسیار ساده تر می شود. علاوه بر این صاحب اسب باید آماده و قادر باشد تا با هر گونه کمک لازم برای انجام موثر و سریع یک عمل یا درمان، به صورت فیزیکی به دامپزشک در تماس با اسب کمک کند. صاحبی که اسب را خوب می شناسد و نقش رهبری را با اسب تعیین کرده است می تواند راه را برای دامپزشک هموار کند که علی رغم بیماری، جراحت یا در یک وضعیت معمول مراقبت های بهداشتی با اسب همکاری کند.

اطمینان حاصل کنید که اسب برای ویزیت دامپزشک آماده شده است

دامپزشکان از صاحب اسب که اسب را از قبل برای بازدید آماده می کند قدردانی می کنند. این نه تنها به دامپزشک کمک می کند تا طبق برنامه بماند، بلکه عنصر ایمنی را برای دامپزشک و سایر افرادی که در این وضعیت دخیل هستند فراهم می کند. به طور کلی به دامپزشک اجازه می دهد تا بهترین مراقبت را برای اسب های مراجعه کننده انجام دهد. اگر ویزیت اسب توسط دامپزشک برای مراقبت های معمول بهداشتی است مطمئن شوید که اسب در جایی است که دامپزشک به او دسترسی دارد. منتظر نمانید تا دامپزشک به آنجا برسد تا اسب را بگیرد و او را در منطقه ای امن قرار دهد.  اطمینان حاصل کنید که اسب نسبتا تمیز و عاری از گل یا رژیم غذایی است که ممکن است شرایطی مانند مشکلات پوستی یا تورم اندام ها را از دامپزشک شما پنهان کند. همچنین اگر قرار است واکسیناسیون یا تزریق های دیگری در آن روز انجام شود، شروع با کت های تمیز باعث صرفه جویی در وقت و کاهش احتمال عفونت در محل تزریق می شود.

ویزیت آنلاین حیوانات خانگی

از همان ابتدا یک اسب باید اطمینان حاصل کند که هر اسب آموزش دیده است تا با افرادی که با او کار می کنند همکاری کند، خواه صاحب آن، سوار، دام پزشک ، دندانپزشک اسب یا مرغداری باشد. برخی از اسب ها رفتار نرم دارند. اسب هایی که از زمان کودکی خود به تماس با انسان عادت کرده اند و به لمس و دست زدن عادت کرده اند معمولا بیشتر از اسب هایی که خارج از برنامه کاری خود تماس انسانی ندارند بیشتر همکاری می کنند. آگاهی از مزاج اسب قبل از ویزیت، به دامپزشک اجازه می دهد تا آماده برخورد موثرتر با آن اسب خاص باشد. اگر اسب مستعد رفتارهای نادرست، سرسخت باشد یا اسب نیاز به درمان خاصی یا استفاده از محدودیت ها داشته باشد دامپزشک می تواند آماده شود. اسبی که تجربیات مثبتی با راننده خود دارد ، از جمله همه چیز از بریدن و کار از بدن خود گرفته تا همکاری با مرغداران و دندانپزشکان اسب، معمولا در صورت لزوم ویزیت اسب توسط دامپزشک، رفتار آرام خود را حفظ می کند.

سوابق سلامت اسب را به آسانی در دسترس داشته باشید

شما بایستی خوبی در رابطه با مراقبت از اسب های خود داشته باشید. اگرچه زمان ویزیت اسب توسط دامپزشک، دامپزشک شما احتمالا لیستی از اقدامات پزشکی انجام شده بر روی هر اسب را به همراه خود خواهد داشت، اما عاقلانه است که شما سوابق اسب خود را نیز حفظ کنید. این امر به ویژه در شرایط اضطراری زمانی صادق است که دامپزشک ممکن است مستقیما بعد از قرار ملاقات دیگری برای مراقبت از اسب بیمار یا مجروح شما برود.

به این وب سایت رای دهید