مراقبت از حیوان خانگی در فصل تابستان

مراقبت از حیوان خانگی در فصل تابستان

0 دیدگاه 19 آبان 1400 چاپ خبر بازدید: 382
مراقبت از حیوان خانگی در فصل تابستان
آیا تا به حال به این فکر کرده اید که برای مراقبت از حیوان خانگی در فصل تابستان باید چه کارهای انجام دهید؟ برای حفظ سلامتی آنها اقدامی انجام داده اید؟ ما در این مقاله مواردی را که برای مراقبت از حیوان خانگی در فصل تابستان نیاز است برای شما خواهیم گفت تا با آگاهی بیشتر به مراقبت ازحیوان خانگی اقدام نمایید.

تابستان زمانی که در زیر نور آفتاب بیرون برویم، از هوای تازه و طبیعت لذت ببریم، با دوستان خود پیک نیک می رویم و حیوانات خانگی خود را با خود می بریم تا از آب و هوا تازه استفاده ببرند. همه چیز فوق العاده به نظر می رسد، تا زمانی که حیوان خانگی بیمار شود، زخمی شود یا فرار کند. چگونه می توانیم از حوادث ناگوار تابستانی با حیوانات خانگی خود جلوگیری کنیم؟ در اینجا چند نکته برای کمک به حفظ ایمنی حیوانات خانگی آورده شده است: و برای ویزیت عمومی حیوانات خانگی می توانید از دامپزشکان با تجربه ما مشاوره بگیرید

مراقبت از حیوان خانگی در فصل تابستان

قرار نگرفتن در هوای گرم تابستان

حیوانات خانگی مانند سگ ها وقتی گرم می شوند خیلی بیشتر از ما تشنه می شوند و به غیر از نفس نفس زدن و نوشیدن، واقعا راهی برای خنک شدن ندارند. برای مراقبت از حیوان خانگی در فصل تابستان، حیوان خانگی خود را تا حد امکان در سایه نگه دارید. در حالی که سگ ها و گربه ها دوست دارند حمام آفتاب بگیرند، نور مستقیم خورشید می تواند آنها را بیش از حد گرم کند (به خصوص سگ ها) و باعث گرمازدگی شود.

سگ ها هم دچار آفتاب سوختگی می شوند

باور کنید یا نه، سگ ها ممکن است دچار آفتاب سوختگی شوند، به خصوص آنهایی که کت های کوتاه یا رنگ روشن دارند. و درست مانند مردم، آفتاب سوختگی می تواند برای سگ دردناک باشد و قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید می تواند منجر به سرطان پوست شود. با دامپزشک خود در مورد کرم های ضد آفتاب برای سگ خود صحبت کنید (فکر نکنید کرم ضد آفتاب برای انسان ها برای سگ شما مناسب است).

مراقب وزن سگ خود باشید

پس از یک زمستان طولانی، بسیاری از سگ ها دچار اضافه وزن می شوند. تابستان زمان مناسبی برای افزایش سطح ورزش و رسیدن به فرم عالی است. فقط مطمئن شوید که سگ خود را بیش از حد فشار ندهید. با دامپزشک خود صحبت کنید، به او استراحت کافی بدهید و اگر سگ شما به خصوص اضافه وزن دارد، مطمئن شوید که او را در فعالیت بدنی راحت کنید.

به سگ خود استخر بچه خود را بدهید

سگ هایی که عاشق آب هستند طبیعتا در ماه های گرم آب را بیشتر دوست دارند و خیس شدن آنها را خنک نگه می دارد. فراهم کردن یک استخر کوچک برای سگ ها مناسب است تا بتواند در آن بازی کند.

فقط به این دلیل که سگ ها به طور غریزی شنا کردن را می دانند، به این معنی نیست که آنها شناگران خوبی هستند. و اگر سگ شما در استخر شما بپرد، ممکن است بدون کمک نتواند از آن خارج شود و به راحتی غرق شود. زمانی که وارد استخر می شوید مراقب سگ های خود باشید. 

ایمنی

اگر قصد دارید حیوان خانگی خود را بیرون بیاورید برای مراقبت از حیوان خانگی در فصل تابستان حتما او را در یک محفظه ایمن نگه دارید تا فرار نکند یا مورد حمله حیوانات وحشی قرار نگیرد. به یاد داشته باشید، حیوانات خانگی باید در محفظه‌هایی با درپوش‌های محکم نگهداری شوند که وقتی حیوانات وحشی به آنها فشار می‌آورند نتوانند بیرون بیایند. مهمتر از همه، هرگز حیوان خود را بیرون نگذارید، حتی در یک محافظ. مهم نیست که چقدر ایمن است، زیرا حیوانات وحشی که می توانند حامل ها را بشکنند همه جا در کمین هستند. تنها یک ثانیه طول می کشد تا این حیوانات حمله کنند و حیوان خانگی شما را قربانی کنند.

سخن آخر

اگر برای مراقبت از حیوان خانگی در فصل تابستان نیاز به راهنمایی هستید می توانید از طریق پل های ارتباطی درج شده با دامپزشکان مجرب ما در ارتباط باشید. ما به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

به این وب سایت رای دهید