اهمیت

اهمیت "سلامت واحد" در شرایط فعلی چیست؟

0 دیدگاه 4 اردیبهشت 1400 چاپ خبر بازدید: 746
اهمیت
ما بایستی همچنان ارزش "سلامت واحد" را به جهانیان یادآوری نمائیم.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک" ، دکتر ویلیام بی. کارش ، ریاست گروه بیماری های حیات وحش سازمان جهانی بهداشت حیوانات(OIE) در آستانه روز جهانی دامپزشکی گفت: "این موضوع به معنای بهره گیری و گردآوری متخصصین است. رخداد ، شیوع و شناسایی منابع بیماری COVID-19 از جمله مثال هایی عالی است که در آن متخصصین ویروس شناسی ، اکولوژی و تاریخ طبیعی گرد هم آمدند. به منظور درک بهتر این بیماری متخصصین سلامت انسان و حیوانات با یکدیگر در بخش هایی مشترک همکاری نمودند."

کارش ادامه داد : "توجه داشته باشید که به طور حتم با "همکاری در یک جبهه" قادر خواهیم بود تا مسائل را بهتر از زبده ترین گروه هایی که به صورت انفرادی فعالیت می کنند، حل و فصل نمائیم. اتفاقات اخیر این نکته را برای ما به اثبات می رساند که کار تیمی ، مشکلات را رفع خواهد کرد. از این رو است که شیوع اخیر به درک بهتر "سلامت واحد" کمک شایانی نموده است."

 

وی گفت : "در این لحظه بزرگ که وقایعی مهم در حال شکل گیری است، ما بایستی از فرصت های ایجاد شده برای همکاری فی مابین بهره بریم تا با سیستمهای کاری یکدیگر آشنا شده و اعتمادسازی میان سیستم ها را در دستور کار قرار دهیم."

ریاست گروه بیماری های حیات وحش سازمان جهانی بهداشت حیوانات(OIE) در پایان گفت : "در صورت مطرح ساختن موضوعاتی از این دست در زمان فعلی و ایجاد هماهنگی ، ما قادر خواهیم بود تا در صورت رخداد شیوعی دیگر در آینده ، به سرعت با یکدیگر تماس بگیریم و در راستای کنترل وضعیت ، با یکدیگر در ارتباط باشیم."

در واقع سلامت واحد به ما کمک خواهد کرد تا تحت شرایط بحرانی ، سریعا با یکدیگر وارد عمل شویم.

به این وب سایت رای دهید