چگونه گربه ها را شاد کنیم؟

چگونه گربه ها را شاد کنیم؟

0 دیدگاه 16 اسفند 1400 چاپ خبر بازدید: 392
چگونه گربه ها را شاد کنیم؟
مهم است که قبل از اینکه گربه جدید خود را به خانه بیاورید، یک جعبه زباله تمیز و کاسه های غذا و آب، مبلمان سرگرم کننده گربه و لوازم ضروری ایمنی داشته باشید.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، لیست بهترین لوازم ضروری گربه شامل همه چیزهایی است که برای یک گربه شاد نیاز دارید. گربه‌ها سخت‌گیر هستند، بنابراین بهتر است چندین گزینه از این فهرست لوازم ضروری گربه در دسترس باشد.

این 8 چیزی است که گربه شما به آن نیاز دارد، و برایتان چند مورد را توضیح کامل داده ایم.

اسباب بازی های سرگرم کننده گربه

سوف پنجره برای سرگرمی گربه

ظروف آب و غذای گربه بهداشتی

تخت های راحت گربه

مراکز فعالیت برای بازی

نواحی خاراندن

یک جعبه زباله تمیز

در اینجا چند مورد را توضیح داده ایم

اسباب بازی های سرگرم کننده:  گربه های داخل خانه شکار نمی کنند. بنابراین آنها باید بازی کنند.

اسباب بازی چوبی: اسباب بازی های گربه باعث تحریک ذهنی آنها شده و برای شاد بودن گربه ها ضروری است. از خسته شدن گربه ها جلوگیری می کند گربه ها را فعال نگه می دارد. همیشه اسباب‌بازی‌های گربه با کیفیت بالا و عاری از مواد مصنوعی و مواد شیمیایی خشن بخرید. اسباب بازی های گربه ضروری هستند زیرا گربه ها برای شاد بودن در داخل خانه نیاز به بازی دارند.

سوف پنجره برای سرگرمی: تماشای بیرون از پنجره بهترین تفریح گربه است. پنجره سرگرمی بی پایانی را برای گربه شما فراهم می کند. یک نشیمنگاه به گربه شما راهی امن برای تماشای فراتر از قلمرو خود می دهد. این به گربه ها کمک می کند احساس امنیت، راحتی و شادی کنند.

ظروف غذا و آب بهداشتی: منظورم از بهداشتی، ضد زنگ، سرامیک یا شیشه است. پلاستیک باکتری ها را در خود نگه می دارد. حتی با شستشوی منظم.

نکته: از آب تصفیه شده استفاده کنید. ظرف غذا و آب بهداشتی گربه ها را راضی نگه می دارد، زیرا گربه ها در تمیزی سختگیر هستند.

تخت گربه: برخی از گربه ها هر شب با صاحب خود می خوابند. با این حال، ارائه تخت های خصوصی باعث می شود که گربه شما در قلمرو خود احساس امنیت کند. حتی اگر گربه شما در رختخواب با شما بخوابد، باز هم تخت خصوصی می خواهد.

فضای امن برای مخفی شدن: گربه ها به مکانی گرم برای چرت زدن وقتی شما در خانه نیستید نیاز دارند. مکانی سرگرم کننده برای پنهان کردن خوراکی ها و مخفی شدن.

با توجه به این نکات و فراهم کردن این وسایل می توانید زندگی شاد و پر از هیجان و بازی برای گربه خود ایجاد کنید.

چرا گربه ها به هم سیلی می زنند؟

به این وب سایت رای دهید