ویزیت آنلاین دامپزشکی

ویزیت آنلاین دامپزشکی

0 دیدگاه 22 اسفند 1400 چاپ خبر بازدید: 441
ویزیت آنلاین دامپزشکی
دامپزشک آنلاین چیست و چگونه می تواند به من کمک کند؟ سلامت از راه دور مجازی بیش از هر زمان دیگری در جامعه ما مفید و برجسته شده است. دامپزشکان آنلاین می توانند در مورد سلامت حیوان خانگی شما صحبت کنند.

به گزارش پایگاه خبری "دامپزشک"، این که آیا می خواهید در مورد مراقبت از توله سگ، بیماری های گربه، یا اینکه چرا گربه شما خارج از سطل زباله ادرار می کند، صحبت کنید،! یک دامپزشک مجاز می‌تواند به‌جای دریافت نکات و توصیه‌هایی که مطمئن نیستید به آن‌ها اعتماد کنید، در توضیح انواع شرایط، داروها و رفتارها به شما کمک کند. شک دارید که چه نوع غذایی باید به سگ خود بدهید؟ ما می توانیم به شما کمک کنیم! مشاوره می تواند برای صاحبان حیوانات خانگی سالم که سؤالاتی دارند یا حیوانات خانگی که رفتارهایی از خود نشان می دهند ممکن است صاحبان آنها را درک نکنند بسیار مفید باشد.

موارد اضطراری

آیا گربه شما به طور ناگهانی استفراغ کرده است؟ آیا سگ شما 2 روز اسهال داشته است؟ اگر مطمئن نیستید که آیا حیوان خانگی شما نیاز به مراجعه حضوری به دامپزشک دارد یا خیر، می‌توانیم به شما در مورد احتمالات احتمالی حیوان شما، اینکه آیا آنها باید حضوری ویزیت شوند و یا نیازی به معاینه حضوری نداشته باشد به شما خواهیم گفت. در مواقع دیگر، مردم از خطر و ضرورت فوری برای آوردن حیوان خانگی خود به اورژانس آگاه نیستند. یک دامپزشک آنلاین می تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید چگونه و با چه فوریتی ادامه دهید.

گاهی اوقات شما می خواهید و یا نیاز به نظرات اضافی در مورد شرایط حیوان خانگی خود دارید. درست مانند پزشکان در طب انسانی، دامپزشکان نیز می توانند نظرات دوم را ارائه دهند. شاید شما حیوان خانگی خود را همیشه پیش یک دامپزشک می برید اما آنها هرگز زمانی برای صحبت عمیق با شما ندارند. یا آنها وقت نداشتند داروها را برای شما توضیح دهند. یا شاید حیوان خانگی شما به بیماری پیچیده ای مبتلا شده است که می خواهید مطمئن شوید که کاملاً آن را درک کرده اید.

 

ما (سامانه دامپزشک)اینجا هستیم تا تمام این نکات برای شما توضیح دهیم! اگر مطمئن نیستید که چرا دامپزشک به شما گفته است که کاری را به روش خاصی انجام دهید، یا داروی خاصی را تجویز کرده است، یا آزمایش خاصی انجام داده است، می توانیم همه آن را توضیح دهیم. اگرچه ما نمی‌توانیم بدون دیدن حیوان خانگی شرایط را تشخیص دهیم، اما مطمئناً می‌توانیم در مورد این موضوع توضیح دهیم، آموزش دهیم و توصیه کنیم.

زمان و سفر

ساعت 3 صبح است و سگ شما تازه شروع به سرفه کرد ... چه کار کنید؟ با یک دامپزشک آنلاین تماس بگیرید! ما به صورت 24 ساعته برای سوالات و نگرانی های شما اینجا هستیم، حتی اگر اضطراری نباشد. با ما تماس بگیرید آیا دامپزشک معمولی شما بیش از یک ساعت فاصله دارد؟ ما به شما کمک می کنیم بدون توجه به اینکه کجا هستید و چه ساعتی است به حیوان خانگی خود کمک کنید

نمی توانید به دامپزشک مراجعه کنید؟

آیا سگ شما یک گریت دین پیر و مبتلا به آرتروز است که وزنش دو برابر وزن شماست و شما نمی توانید به تنهایی او را به دامپزشکی ببرید؟ گاهی اوقات واقعاً استرس‌زا، دردناک یا غیرممکن است که حیوان خانگی خود را به دامپزشک خود ببرید، زیرا هیچ کمکی ندارید، یا سواری ندارید، یا گربه شما اجازه نمی‌دهد او را بگیرید.

ما می‌توانیم به شما کمک کنیم حیوانات خانگی خود را تا حد امکان در خانه درمان کنید، به سؤالات شما بدون مراجعه استرس‌زا به دامپزشک پاسخ دهیم، و نکات و ترفندهایی را به شما ارائه دهیم تا در صورت نیاز  آنها را نزد دامپزشک ببرید.

رادیوگرافی و دامپزشکی

 

به این وب سایت رای دهید