دنیای حیوانات

اخبار و دانستنی های دامپزشکی و سلامت حیوانات

نحوه شناسایی و از بین بردن شپش طوطی

نحوه شناسایی و از بین بردن شپش طوطی

ما می دانیم که پرندگان مستعد ابتلا به بسیاری از مشکلات سلامتی مشابهی هستند که می تواند افراد را تحت تاثیر قرار دهد، از جمله ویروس ها و عفونت های باکتریایی. با این حال آیا می دانستید که پرندگان نیز ممکن است به شپش مبتلا شوند؟ نه تنها این، انواع خاصی از شپش وجود دارد که به طور انحصاری بر طوطی ها تأثیر می گذارد.

چرا سگ ها گاز می گیرند؟

چرا سگ ها گاز می گیرند؟

اگر سگ شما کسی را گاز بگیرد، احتمالاً نگران و ناراحت خواهید شد. مهم است که در صورت وقوع گاز گرفتن سگ سریعاً اقدام کنید، زیرا نمی خواهید این موضوع به یک مشکل رفتاری تکرار شونده برای سگ شما تبدیل شود.

پیشرفته ترین آزمایش غربالگری انگل دامپزشکی

پیشرفته ترین آزمایش غربالگری انگل دامپزشکی

Antech Diagnostics امروز حساس ترین آزمایش دامپزشکی را اعلام کرد. برای انگل های روده ای که گربه ها و سگ ها را تحت تاثیر قرار می دهند.

غلبه ترس سگ ها بر ماشین سواری

غلبه ترس سگ ها بر ماشین سواری

سگ شما از سوار شدن در ماشینتان چه احساسی دارد؟ اگر ترسی نداشته باشد و عاشق یک سفر باشد، به احتمال زیاد مستقیماً به داخل می‌پرد. از سوی دیگر، اگر ترس داشته باشد، ممکن است در حالی که سعی می‌کنید آن را به داخل ماشین ببرید ناله کند، یا با شما مبارزه کند.

جویدن مخرب را در گربه ها متوقف کنیم

جویدن مخرب را در گربه ها متوقف کنیم

برای گربه‌ها طبیعی است که همه چیز را بجوند. حتی وسایلی که جویدنی نیستند. گاهی اوقات، این رفتار ممکن است از کنترل خارج شود. که برای گربه خطرناک است.

زگیل اسب

زگیل اسب

اگر برجستگی هایی به رنگ خاکستری یا رنگ پوست روی بینی اسب جوان خود پیدا کردید. پاپیلوم ها که می توانند یک شبه ظاهر شوند، نوعی زگیل اسب هستند. و مطمئناً ظاهری ناخوشایند دارند، اما نباید باعث نگرانی بیش از حد شوند.

10صدایی که خرگوش ها می سازند

10صدایی که خرگوش ها می سازند

خرگوش ها از دیرباز به عنوان یک حیوان خانگی ساکت در نظر گرفته می شدند و این درست است که آنها به خاطر صداهای بلندی که همسایه ها را آزار می دهد شناخته نمی شوند. در بیشتر موارد، خرگوش ها از طریق زبان بدن و صداهای خاموش با دیگران ارتباط برقرار می کنند.

8مشکل رایج پنجه سگ

8مشکل رایج پنجه سگ

سگ‌ها بیشتر وقت خود را روی پنجه‌هایشان برای راه رفتن، دویدن و آوردن می‌گذرانند، بنابراین به راحتی می‌توان فهمید که چقدر مهم است که مطمئن شوید که از پنجه‌های سگ خود به خوبی مراقبت می‌کنید.

کلینیک آنلاین Pawp برای حیوانات خانگی 

کلینیک آنلاین Pawp برای حیوانات خانگی 

طی دو سال گذشته یاد گرفتیم، که سلامتی از راه دور موجی در آینده است. گفته می‌شود، اگر یک پزشک بتواند از طریق زوم موارد حیاتی ما را بررسی کند، حیوانات خانگی ما نیز مستحق همان عشق، محبت و مراقبت آنلاین هستند.

تغییرات رفتاری در گربه ها

تغییرات رفتاری در گربه ها

دانستن اینکه کدام رفتار گربه طبیعی است، کلید تشخیص هرگونه مشکل رفتاری یا تغییر در گربه خانگی شما است. هنگامی که بدانید چه رفتارهایی را باید در گربه خود مشاهده کنید، بهتر می‌توانید تغییراتی را که ممکن است دلیل هشدار باشد شناسایی کنید.

دامپزشکی در محل

دامپزشکی در محل

دامپزشکی در محل به صورت ارائه خدمات دامپزشکی در خانه ، دامداری ها ، اصطبل و ... برای انواع حیوانات می باشد. ویزیت حیوانات در محل در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

دامپزشکی در منزل

دامپزشکی در منزل

دامپزشکی در منزل ، از خدمات ارائه شده توسط ما می باشد که به موجب رفاه حال حیوانات خانگی و عدم نیاز به انتقال آنها به مراکز دامپزشکی صورت می گیرد.

نژاد گربه کورات

نژاد گربه کورات

کورات که به عنوان سی-ساوات نیز شناخته می شود، یک نژاد گربه خیره کننده است که منشا آن از تایلند است. این گربه که با پوشش آبی خاکستری با نوک نقره‌ای متمایز و صورت قلبش شناخته می‌شود.

دلایلی که یک گربه میو نمی کند

دلایلی که یک گربه میو نمی کند

اکثر صاحبان گربه از صدای خرخر کردن گربه خود لذت می برند . اگر گربه شما واقعا میو نمیکند، ممکن است رفتار گربه طبیعی باشد، اما به دنبال نشانه هایی باشید که نشان می دهد چیز جدی تری است.

نقش دامپزشک چیست؟

نقش دامپزشک چیست؟

با شنیدن کلمه "دامپزشک" چه چیزی به ذهن شما خطور می کند؟ برای بیشتر افراد، این دامپزشک است که از حیوانات خانگی آنها مراقبت می کند. بدون شک، این یکی از تأثیرگذارترین جنبه های حرفه ما است، اما آیا می دانستید که ما در سایر زمینه ها که تأثیر بسیار زیادی بر سلامت انسان و حیوانات دارند، نقش اساسی ایفا می کنیم؟

نحوه درمان کولیت در سگ ها

نحوه درمان کولیت در سگ ها

کولیت می تواند یک علت بسیار شایع اسهال در سگ ها باشد. متأسفانه، از آنجایی که می‌تواند به دلایل مختلف ایجاد شود. چگونه می توانید بفهمید که آیا سگ شما کولیت دارد و چه کاری می توانید انجام دهید؟

بیماری کبدی در سگ ها

بیماری کبدی در سگ ها

کبد مسئول چندین فرآیند در بدن سگ است. صفرا را برای کمک به هضم ایجاد می کند و به دفع مواد زائد بدن کمک می کند. کبد همچنین به سگ کمک می کند تا چربی، پروتئین، کربوهیدرات ها، ویتامین ها و مواد معدنی را متابولیسم کند. علاوه بر این، کبد سموم و مواد زائد موجود در غذاها و داروها را فیلتر می کند.

کمبود غذای حیوانات خانگی

کمبود غذای حیوانات خانگی

از آنجایی که کرونا همچنان اقتصاد را با مشکلات زنجیره تامین تحت فشار قرار می دهد، قربانی جدیدی بر کمبودهای مداوم وارد شده است.

زردی در گربه ها

زردی در گربه ها

زردی به عنوان icterus نیز شناخته می شود و علامت یک بیماری جدی در گربه است. دلایل مختلفی وجود دارد که چرا گربه ممکن است به زردی مبتلا شود، اما برخی از آنها بیشتر از دیگران دیده می شوند. اگر درمان نشود، علل زمینه‌ای این علامت می‌تواند کشنده باشد، بنابراین نباید آن را نادیده گرفت.

کوتاه کردن دم در برخی نژادهای سگ

کوتاه کردن دم در برخی نژادهای سگ

برخی از نژادهای سگ مانند باکسر و بولداگ با دم کوتاهشان قابل تشخیص هستند، اما بسیاری از آنها در واقع با دمی کامل متولد شده اند.

به این وب سایت رای دهید