دنیای حیوانات

اخبار و دانستنی های دامپزشکی و سلامت حیوانات

دندان های سگ

دندان های سگ

تشخیص عوارض احتمالی که ممکن است در حین کشیدن دندان حیوان خانگی رخ دهد، می تواند به کاهش درد حیوانات کمک کند. یکی از متداول ترین جراحی دهانی در حیوانات خانگی ، اگزودونتیا یا کشیدن دندان است.

درمان هدفمند

درمان هدفمند

Tigilanol از میوه درخت گرمسیری سرخ (Fontainea picrosperma) مشتق شده است ، که تنها در جنگل های بارانی در استرالیا یافت می شود. تیگیلانول تیگلات (Tigilanol tiglate) می تواند درمان تومور ماست سل باشد.

تشخیص آرتریت در حیوانات خانگی

تشخیص آرتریت در حیوانات خانگی

آرتریت به عنوان بیماری degenerative مفصل شناخته می شود ، آرتریت زمانی ایجاد می شود که غضروف مفصل دچار فرسایش می شود و منجر به وضعیت دردناک برخورد استخوان به استخوان می شود.

فرهنگ حیوانات خانگی در فرانسه

فرهنگ حیوانات خانگی در فرانسه

در کشور فرانسه مردم دوستدار حیوانات خانگی هستند و به رفاه آنها اهمیت زیادی می دهند.

کم کاری تیروئید در سگ ها

کم کاری تیروئید در سگ ها

کم کاری تیروئید یک بیماری شایع مربوط به غدد درون ریز سگ است و زمانی رخ می دهد که غدد تیروئید مقدار کافی هورمون تیروکسینT4 و تری یدوتیرونین T3تولید نکنند. کم کاری تیروئید اولیه ناشی از آتروفی غده تیروئید ایدیوپاتیک یا تیروئیدیت لنفوسیتی است.

تومور یا سارکوم گربه

تومور یا سارکوم گربه

دستورالعمل هایی برای تجویز واکسن به منظور ردیابی ارتباط توسعه سارکوم با واکسن های خاص وجود دارد. Feline injection site sarcomas) FISSs) تومورهای بدخیم با منشا مزانشیمی (بافت همبند) هستند.

آیا سگ شما به اندازه کافی می خوابد؟

آیا سگ شما به اندازه کافی می خوابد؟

اگرچه مطالعات زیادی در مورد عادات خواب سگ ها انجام نشده است ، اما می دانیم که سگ ها در هر دوره 24 ساعته به ده ساعت خواب نیاز دارند. سگ ها با وجود شیطنت های زیاد و پر انرژی بودنشان، به خواب زیادی احتیاج دارند.

واکسن آنفلوانزای اسب

واکسن آنفلوانزای اسب

محققان دانشگاه روچستر واکسن زنده ی آنفلوانزای اسب را توسعه داده اند که نشان می دهد ایمن تر از واکسن های موجود است.

ژیاردیا در حیوانات خانگی

ژیاردیا در حیوانات خانگی

Giardia duodenalis یک انگل تک یاخته ای است که معمولاً انواع مختلف پستانداران از جمله گربه ، سگ و انسان را مبتلا می کند. ژیاردیا گونه ای است که شامل حداقل 8 مجموعه ژنتیکی متمایز اما از نظر مورفولوژیکی یکسان هستند.

درماتوفیتوز در سگ و گربه ها

درماتوفیتوز در سگ و گربه ها

درماتوفیتوزها قارچ های بیماری زایی هستند که باعث بیماری پوستی در حیوانات کوچک و انسان می شوند.

امید جدید برای سگهای مبتلا به سرطان

امید جدید برای سگهای مبتلا به سرطان

امروزه محققان آزمایشگاه ها و کلینیک های دانشکده های دامپزشکی در سراسر ایالات متحده گام های مهمی برای درمان و پیشگیری از سرطان در حیوانات خانگی برداشته اند.

مزایای داشتن سگ

مزایای داشتن سگ

برخی از تحقیقات نشان می دهد داشتن یک سگ می تواند در یک اتفاق اضطراب آور به کاهش استرس آن رویداد به شما کمک کند.

سرفه کنل کاف

سرفه کنل کاف

اگر حیوان خانگی دارید -به ویژه سگ- احتمالاً در مورد سرفه آشیانه یا کنل کاف شنیده اید، عفونتی ناشی از باکتری ها یا ویروس ها که باعث تحریک تنفسی و سرفه عمیق و دردناک می شوند.

ایمن نگه داشتن حیوان خانگی

ایمن نگه داشتن حیوان خانگی

صاحبان حیوانات خانگی همیشه نگران سگ یا گربه خود وقتی در خانه تنها می مانند هستند.

رژیم غذایی سگ

رژیم غذایی سگ

ما می دانیم که غذا یکی از مهمترین بخش های زندگی سگ های ما است و غذایی که توسط دامپزشک توصیه می شود باید بهترین چیزی باشد که می توانیم برای حیوانات خانگی خود تهیه کنیم. محبوبیت غذاهای سگ "توصیه شده توسط دامپزشک" به طور مداوم در حال افزایش است.

هایپرکراتوز

هایپرکراتوز

 Keith Engel ، مدیر توسعه تجارت در بهداشت در GEA اذعان دارد که هایپرکراتوز به بسته شدن پستان گاو بعد از دوشیدن کمک می کند و مانع از حرکت باکتری ها در کانال می شود.

پیشگیری از کرم ریه سگ

پیشگیری از کرم ریه سگ

هنگام برنامه ریزی برای هر گونه رژیم ضد انگلی سگ ، انگل متاسترنگیلوئید Angiostrongylus vasorum باید مورد توجه قرار گیرد.

عقیم کردن سگ

عقیم کردن سگ

بازگرداندن سطح هورمون در سگ عقیم شده منجر به بهبود سلامتی آن می شود. عقیم سازی باعث می شود که سگ شما کمتر به بیماری های مرتبط با اندام های جنسی مانند سرطان های پستان ، تخمدان و بیضه ، pyometra و اختلالات پروستات مبتلا شود.

آیا استخوان برای سگ مضر است؟

آیا استخوان برای سگ مضر است؟

کارتون ها و فیلم های تلوزیونی بی شماری ما را به این باور رسانده است که سگ و استخوان یار جدا نشدنی یکدیگر هستند ، اما دادن استخوان های واقعی حیوانات به سگ شما می تواند سلامت آنها را به خطر بیندازد.

گربه های تنبل

گربه های تنبل

اکثر صاحبان گربه این موضوع را بارها تجربه کرده اند که گربه آنها ترجیح می دهد بدون هیچ تلاشی غذای رایگان دریافت کند تا اینکه برای آن زحمت بکشد.

به این وب سایت رای دهید