دنیای حیوانات

اخبار و دانستنی های دامپزشکی و سلامت حیوانات

دانستنی های جالب درباره گربه

دانستنی های جالب درباره گربه

گربه ها از حیوانات دوست داشتنی هستند که در خانه های زیادی از ما وجود دارند. حقایق جالبی درباره این حیوانات دوست داشتنی وجود دارند که شاید از آنها بی خبر باشید.

معرفی سگ به کودک

معرفی سگ به کودک

آیا شما صاحب حیوان خانگی هستید که قرار است نوزاد انسانی خود را به منزل بیاورید؟ سپس احتمالاً از خود می‌پرسید: «چه کاری می‌توانم انجام دهم تا رابطه خوبی بین سگم و نوزاد جدید ایجاد کنم؟

آیا گربه ها برف را دوست دارند؟

آیا گربه ها برف را دوست دارند؟

سگ ها در برف شادی می کنند، می پرند و تکان می خورند. اما اگر این فرصت به گربه ها داده شود، آیا حرکات مشابه سگ ها را دارند؟ شگفتی کودکانه سگ از برف می تواند یک رفتار ذاتی باشد. اما گربه ها تغییرات را دوست ندارند، آنها بیشتر کنجکاو هستند.

مهمترین نکات درباره حیوانات خانگی

مهمترین نکات درباره حیوانات خانگی

برای مراقبت و نگهداری از حیوانات خانگی باید موارد مهمی را درنظر داشته باشید تا بتوانید در نگهداری از آنها موفق باشید.

تله مدیسین برای کمک به حیوانات خانگی

تله مدیسین برای کمک به حیوانات خانگی

تله مدیسین می تواند به روش های جدید در ارائه مراقبت های دامپزشکی، حیوانات خانگی کمک کند.

آموزش طوطی های خانگی

آموزش طوطی های خانگی

آموزش طوطی‌های خانگی مزایایی دارد که فراتر از ارزش سرگرمی طوطی‌هایی است که می‌توانند حرف بزنند.آموزش، پیوند شما با طوطی تقویت می کند. طوطی که مشتاقانه منتظر توجه یک به یک در جلسات آموزشی است، به خصوص زمانی که موفقیت به معنای تحسین و توجه زیاد همراه با خوراکی های مورد علاقه باشد.

بهترین خدمات آنلاین مراقبت از حیوانات خانگی

بهترین خدمات آنلاین مراقبت از حیوانات خانگی

خدمات آنلاین مراقبت از حیوانات خانگی و خدمات دامپزشکی با ارائه دسترسی سریع به مشاوره و گزینه های درمانی از طریق مشاوره ویدیویی، تماس های تلفنی و چت زنده، شکاف های مراقبت های بهداشتی حیوانات خانگی را پر می کند.

آیا گربه ها می توانند ماهی تن بخورند؟

آیا گربه ها می توانند ماهی تن بخورند؟

گربه ها عاشق ماهی هستند! اما آیا گربه ها می توانند ماهی تن بخورند؟ آیا این ماهی آب شور به همان اندازه برای گربه ها مغذی است که برای ما مفید است؟ یا ماهی تن برای گربه ها مضر است؟

چرا ایبوپروفن برای سگ ها مضر است؟

چرا ایبوپروفن برای سگ ها مضر است؟

آیا سگ ها می توانند ایبوپروفن مصرف کنند؟ احتمالاً این سؤال را از خودتان پرسیده اید که برای دردهای جزئی سگتان می توانید از ایبوپروفن استفاده کنید؟ ما انسان ها از ایبوپروفن بدون نسخه برای درمان درد استفاده می کنیم، اما آیا می توانید آن را به سگ خود بدهید؟

شوک آنافیلاکسی در سگ ها

شوک آنافیلاکسی در سگ ها

شوک آنافیلاکسی شکل شدید حساسیت یا واکنش آلرژیک به یک آلرژن است. این نوع واکنش در صورت عدم درمان فوری می تواند تهدید کننده زندگی سگ باشد. دانستن اینکه چگونه علائم شوک آنافیلاکتیک را بشناسید می تواند، جان سگ شما را نجات دهد.

درمان شپش اسب

درمان شپش اسب

شپش ها انگل های خارجی هستند که روی پوست و خز حیوانات زندگی می کنند.آنها در بدن حیواناتی که شرایط غیربهداشتی ندارند زندگی می کنند. دو نوع شپش وجود دارد و تمایز آنها در نحوه تغذیه آنهاست. یک نوع از طریق گاز گرفتن و جویدن مو و پوست مرده و دیگری از طریق مکیدن خون حیوان میزبان تغذیه می کند.

چرا گربه ها به هم سیلی می زنند؟

چرا گربه ها به هم سیلی می زنند؟

گربه‌ها می‌توانند در یک خانه با هم زندگی کنند. یکی از رفتارهایی که ممکن است هر از گاهی در خانه چند گربه ای مشاهده کنید، سیلی زدن یک گربه به گربه دیگر است. چرا گربه ها این کار را می کنند؟ آیا آنها با یکدیگر دعوا می کنند؟ یا اتفاق دیگری در جریان است؟

داروهای مؤثر برای سگ ها

داروهای مؤثر برای سگ ها

مدیریت درد بخش مهمی از مراقبت های دامپزشکی برای سگ ها است. سگ‌ها مانند انسان‌ها درد را نشان نمی‌دهند، بنابراین صاحبان سگ و دامپزشکان این وظیفه را دارند که برای ارزیابی سطح درد و درمان مناسب آنها با یکدیگر همکاری کنند.

پرندگان افسرده

پرندگان افسرده

افسردگی در پرندگان خانگی بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید. بسیاری از علائم افسردگی می تواند به یک بیماری اشاره کند، بنابراین خیلی به رفتار پرنده خانگی خود توجه داشته باشید.

تله مدیسین چیست؟

تله مدیسین چیست؟

هنگامی که از تله مدیسین استفاده می کنیم، می توانیم با تسهیل ارتباطات، تشخیص، درمان، آموزش و برنامه ریزی، مراقبت از حیوان خانگی شما را افزایش دهیم و می توانیم کارآمدتر شویم، از حیوانات خانگی بیشتری مراقبت کنیم و در وقت و هزینه شما صرفه جویی کنیم.

شوره گربه چیست؟

شوره گربه چیست؟

شوره گربه برای کسانی که از آلرژی رنج می برند یک تهدید است. برای سال ها، بسیاری از مردم تصور می کردند که موهای گربه منبع آلرژن ها هستند. بعداً مشخص شد که شوره گربه علت آن است، اما بسیاری از دوستداران گربه این اصطلاح را با شوره سر اشتباه می گیرند که با چشم قابل مشاهده است.

درمان کهیر در سگ ها

درمان کهیر در سگ ها

کهیر، برجستگی هایی هستند که به طور ناگهانی روی پوست سگ شما ظاهر می شوند. آنها ممکن است با قرمزی پوست، تورم صورت و خارش همراه باشند. به این معنا که سگ شما در معرض یک آلرژن قرار گرفته است. اما چه چیزی باعث کهیر زدن در سگ ها می شود؟

نژاد بیور تریر

نژاد بیور تریر

بیور تریر یک سگ اصیل و کمیاب است که از طریق وقوع ژن مغلوب پیبالد "piebald" در دو سگ یورکشایر"Yorkshire" تریر ایجاد شده است. این سگ ها بازیگوش و پرانرژی هستند که از بهترین ویژگی های آنهاست.

علل چاقی در سگ ها

علل چاقی در سگ ها

چاقی در سگ ها تقریباً به اندازه اضافه وزن در انسان ها شایع است. سگ های چاق به اندازه سگ هایی با وزن نرمال، انرژی،کنجکاوی و بازیگوشی طبیعی را ندارند.

دلیل بوی بد گربه چیست ؟

دلیل بوی بد گربه چیست ؟

اگر احساس می کنید که گربه شما بوی بدی دارد ، نباید نسبت به آن بی توجه باشید. شما باید دلیل بروز این مشکل را پیدا کنید.

به این وب سایت رای دهید